inHubnutí.cz

Hubněte efektivně a zdravě


Dnes je středa, 21.11.2018, Svátek má Albert
verze pro tisk

Cvičení na stehna: Jak na to?

30. duben 2013

Hubnete, ale pořád máte silná stehna a nemůžete se zbavit v těchto partiích přebytečného tuku? Chcete mít krásně tvarovaná a pevná stehna a nevíte, jak toho docílit?

Prvně je dobré si položit otázku. Chcete pouze nabrat v oblasti stehen více svaloviny? Nebo naopak stehna potřebujete pouze formovat, aniž by příliš mohutněla svalová hmota?

Dva cíle cvičení

Všechny cviky, které totiž budete praktikovat ke zlepšení stavu vašich stehen, můžete provádět dvojím způsobem:

1)      Intenzivně, kdy budete cvičit kratší dobu a cvičení několikrát opakovat

2)      Méně intenzivně, ale budete cvičit delší dobu

Co vám takové cvičení přinese ve výsledku? V první možnosti rozhodně počítejte s nárůstem svalové hmoty. Intenzivní a krátké cvičení s sebou nese právě tento výsledný efekt. Tento typ cvičení upřednostňují především muži.

V druhém případě naopak dochází k formování stehen. Prováděné pohyby nejsou zdaleka tak intenzivní, ale budete je provádět delší dobu. Výsledkem budou pěkně tvarovaná stehna bez nadbytečného množství svalové hmoty. Proto je tento typ cvičení vhodnější pro ženy.

Cvičení a strava

Rozhodně nečekejte od cvičebních úkonů pro oblast stehen, že budou nadměrně spalovat tuk v těchto partiích. Pohyby ve stehenní části slouží především k formování.

Pokud chcete odstranit přebytečnou tukovou hmotu v oblasti stehen, pak správné cvičební úkony nestačí. Je třeba je vhodně zkombinovat s vyváženou a zdravou stravou.

Jaké cviky provádět?

Pro správné formování stehen můžete potřebné cviky provádět jak v pohodlí domova, k čemuž vám postačí například židle či skákací balón, tak v posilovně pomocí patřičného náčiní.

Nevynechejte žádnou část stehen. Ideálního tvaru stehen docílíte cvičením jak přední, tak vnitřní a zadní části stehen.

1)      Přední část stehen – provádějte dřepy do výpadu (možno s činkami i bez nich)

2)      Vnitřní část stehen – provádějte v sedě na posilovacím stroji stahování a roztahování stehen, nebo k takovému formování poslouží stahování a roztahování v tureckém sedu

3)      Zadní část stehen – provádějte přitahováním končetin k hýždím pomocí posilovacího přístroje

Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení


Vložit komentář

Napsat komentář
Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!

Čtěte také...

Cvičení rychlé a účinné

Cvičení rychlé a účinné

Předtím, než začnete samotné cviky, je třeba se takzvaně rozehřát. Musíte rozproudit krev a metabolismus. Dopřejte si pár rozehřívacích poskoků, protažení.

Jak docílit pěkně formovaných stehen?

Jak docílit pěkně formovaných stehen?

Prvně je dobré si položit otázku. Chcete pouze nabrat v oblasti stehen více svaloviny? Nebo naopak stehna potřebujete pouze formovat, aniž by příliš mohutněla svalová hmota?

Celulitida, aneb jak si s ní poradit?

Celulitida, aneb jak si s ní poradit?

Trápí vás „pomerančová kůže“? Chcete se jí zbavit, ale nevíte, jak? A proč vlastně celulitida vzniká? Pomerančová kůže je strašákem snad každé ženy. Postihuje ženy mladší, ale i starší. Nevyhýbá se dokonce ani ženám štíhlým.

Zhubněte do bikin! Jak na to?

Zhubněte do bikin! Jak na to?

Léto je sice ještě poměrně daleko, ale nevadí. Aspoň budete mít více času zhubnout do plavek. Jak docílit postavy, se kterou se nebudete muset stydět oděná v plavkách?