inHubnutí.cz

Hubněte efektivně a zdravě


Dnes je středa, 21.11.2018, Svátek má Albert
verze pro tisk

Jak docílit pěkně formovaných stehen?

12. září 2012

Hubnete, ale pořád máte silná stehna a nemůžete se zbavit v těchto partiích přebytečného tuku? Chcete mít krásně tvarovaná a pevná stehna a nevíte, jak toho docílit?

Prvně je dobré si položit otázky. Chcete pouze nabrat v oblasti stehen více svaloviny? Nebo naopak stehna potřebujete pouze formovat, aniž by příliš mohutněla svalová hmota?

Dva cíle cvičení

Všechny cviky, které totiž budete praktikovat ke zlepšení stavu vašich stehen, můžete provádět dvojím způsobem:

  1. Intenzivně, kdy budete cvičit kratší dobu a cvičení několikrát opakovat
  2. Méně intenzivně, ale budete cvičit delší dobu

Co vám takové cvičení přinese ve výsledku? V první možnosti rozhodně počítejte s nárůstem svalové hmoty. Intenzivní a krátké cvičení s sebou nese právě tento výsledný efekt. Tento typ cvičení upřednostňují především muži.

V druhém případě naopak dochází k formování stehen. Prováděné pohyby nejsou zdaleka tak intenzivní, ale budete je provádět delší dobu. Výsledkem budou pěkně tvarovaná stehna bez nadbytečného množství svalové hmoty. Proto je tento typ cvičení vhodnější pro ženy.

Cvičení a strava

Rozhodně nečekejte od cvičebních úkonů pro oblast stehen, že budou nadměrně spalovat tuk v těchto partiích. Pohyby ve stehenní části slouží především k formování.

Pokud chcete odstranit přebytečnou tukovou hmotu v oblasti stehen, pak správné cvičební úkony nestačí. Je třeba je vhodně zkombinovat s vyváženou a zdravou stravou.

Jaké cviky provádět?

Pro správné formování stehen můžete potřebné cviky provádět jak v pohodlí domova, k čemuž vám postačí například židle či skákací balón, tak v posilovně pomocí patřičného náčiní.

Nevynechejte žádnou část stehen. Ideálního tvaru stehen docílíte cvičením jak přední, tak vnitřní a zadní části stehen.

  1. Přední část stehen – provádějte dřepy do výpadu (možno s činkami i bez nich)
  2. Vnitřní část stehen – provádějte v sedě na posilovacím stroji stahování a roztahování stehen, nebo k takovému formování poslouží stahování a roztahování v tureckém sedu
  3. Zadní část stehen – provádějte přitahováním končetin k hýždím pomocí posilovacího přístroje
Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení

Hodnocení: 5 hvězdiček/ Hodnoceno: 1x

Vložit komentář

Napsat komentář
Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!

Čtěte také...

Chcete mít pěkně tvarované bříško? Nestačí jen posilovat.

Chcete mít pěkně tvarované bříško? Nestačí jen posilovat.

Někoho trápí vzedmuté bříško i po snědení obědu. Někdo cvičí a přesto i on má stále na břiše příliš tuku. Proč? K úspěchu je totiž potřeba zkombinovat správně více věcí. Podívejte se, které.

Jak docílit krásné postavy?

Jak docílit krásné postavy?

Na začátku celého hubnoucího a formovacího procesu je třeba si položit otázku, zda chcete postavu zformovat, nebo posílit. To je totiž velmi zásadní. Mnoho lidí totiž vynakládá značné úsilí, aby měli krásnou postavu a přesto jí nikdy nedocílí.

Jak docílit štíhlých boků?

Jak docílit štíhlých boků?

Pokud toužíte po krásných a zformovaných bocích, pak nemá smysl tělo zatěžovat dietami. Dokonce ani některé cviky určené pro oblast boků nejsou efektivní.

Cvičení na stehna: Jak na to?

Cvičení na stehna: Jak na to?

Prvně je dobré si položit otázku. Chcete pouze nabrat v oblasti stehen více svaloviny? Nebo naopak stehna potřebujete pouze formovat, aniž by příliš mohutněla svalová hmota?