inHubnutí.cz

Hubněte efektivně a zdravě


Dnes je středa, 21.11.2018, Svátek má Albert
verze pro tisk

Osm inspirací pro zdravou a rychlou snídani

13. červenec 2013

Snídaně je základ zdravého a vyváženého jídelníčku. Důležité je nejen snědené množství, ale i samotná kvalita toho, co k snídani zkonzumujeme.

Dobrá snídaně nám pomůže nastartovat metabolismus, navodí psychickou pohodu a dodá nám dokonce až 25% energie pro celý den.

Správná snídaně by měla obsahovat jak sacharidy, tak i bílkoviny a tuky. Měli byste sníst alespoň 1 kus ovoce či zeleniny. Naopak se vyvarujte různým koblížkům, zákuskům, zapečenému müsli či sušenkám. Ne, že byste si je nikdy k snídani nemohli dát, ale nemělo by se to stát rozhodně pravidlem.

8 tipů k snídani

  1. 0,1 l zředěného džusu, 2 fitnessbroty s 1 lučinou
  2. neslazený čaj, 60g celozrnného pečiva, 50g cherry rajčat, 10g vlašských ořechů, 50g tzaziky
  3. neslazená káva bez smetany, 2-3 plátky celozrnného chleba, 1 vařené vejce, 1 paprika (chléb možno namazat tenkou vrstvou másla)
  4. neslazený čaj, rýžová kaše s čerstvými jablky nakrájenými na kousky, lžící medu a trochou skořice
  5. mátový čaj, čerstvé kousky ovoce nakrájené v nízkotučném bílém a neslazeném jogurtu, možno přisladit trochou medu
  6. ředěný ovocný džus, pita chléb se sýrem cottage, ředkvičky
  7. neslazený čaj, ovocný koláč s tvarohem a pravým ovocem
  8. neslazená káva bez smetany, rybí pomazánka s celozrnným pečivem

3 tipy na zdravou a lehkou rybí pomazánku:

  1. 1 balení rybiček v konzervě (ve vlastní šťávě), 50g měkkého nízkotučného tvarohu, sůl a pepř dle chuti
  2. 100g nízkotučného měkkého tvarohu, 1 tuňák v rostlinném oleji, na jemno nakrájená cibulka a sterilovaná okurka, 1 lžíce hořčice, sůl dle chuti
  3. 1 balení rybiček v oleji, 1 balení měkkého nízkotučného tvarohu, sůl a pepř dle chuti, pokapat šťávou z citronu
Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení


Vložit komentář

Napsat komentář
Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!

Čtěte také...

Zhubnout rychle a účinně pár kil: Jak na to?

Zhubnout rychle a účinně pár kil: Jak na to?

Nejedná se o žádné dlouhodobé a radikální hubnutí. Tato dieta je určena především pro ty, které netrápí značné množství kil navíc, ale jen chtějí zhubnout několik málo nadbytečných kil.

Nastartujte správně metabolismus a snadněji tak hubněte

Nastartujte správně metabolismus a snadněji tak hubněte

Pro úspěch správného a dostatečného nastartování metabolismu je nezbytné znát příčinu pomalejší činnosti metabolismu. Nanejvýš vhodné je vědět, zda skutečně potřebujete zrychlit metabolismus, a to zvláště pomocí některých přípravků.

Zdravý jogurt s minimem kalorií: To je frozen yogurt

Zdravý jogurt s minimem kalorií: To je frozen yogurt

Hlídáte si počet kalorií v jídlech, abyste náhodou nepřibrali? Pak si jako svačinku namísto klasického dezertu dejte frozen yogurt. Jde o novinku, kterou k nám přináší Yogoterie.

Cvičení na stehna: Jak na to?

Cvičení na stehna: Jak na to?

Prvně je dobré si položit otázku. Chcete pouze nabrat v oblasti stehen více svaloviny? Nebo naopak stehna potřebujete pouze formovat, aniž by příliš mohutněla svalová hmota?