inHubnutí.cz

Hubněte efektivně a zdravě


Dnes je středa, 21.11.2018, Svátek má Albert
verze pro tisk

Co je dobré dodržovat při hubnutí?

4. leden 2013

Víte, že samotná úprava jídelníčku, pro to, abyste správně hubli, nestačí? Co je třeba dodržovat, aby byl hubnoucí proces co nejlepší?

Pro kýžený úspěch při hubnutí je vhodné se řídit několika osvědčenými tipy. Hubnutí je složitý proces, který obsahuje mnoho jednotlivých kroků. Všechny kroky mají svůj význam.

Několik tipů ke správnému zhubnutí

  1. zvyšte příjem tekutin, resp. vody (vynechejte slazené nápoje a pijte alespoň 2 litry tekutin denně)
  2. zvyšte podíl zeleniny a ovoce/vlákniny (nahraďte jimi některá jídla; to vás zasytí)
  3. jezte zeleninu PŘED jídlem (obsahuje trávicí enzymy, které nastartují lepší trávení tepelně upravené stravy)
  4. omezte smažené pokrmy
  5. používejte kvalitní oleje (např. olivový extra panenský, či olej se semínek a ořechů)
  6. dávejte pozor na výrobky s minimálním obsahem tuku (tuk je nahrazen rozličnými "éčky"; z tuků se vyvarujte margarínů a těch ztužených)
  7. zvyšte tělesnou aktivitu (nedávajte si příliš velké cíle, pro začátek stačí použít schody místo výtahu)
  8. nezobejte různé pamlsky mezi jídly
  9. nedojídejte vše, co je na talíři
  10. věřte tomu, že dokážete hubnout
Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení


Vložit komentář

Napsat komentář
Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!

Čtěte také...

Jsou náplasti na hubnutí účinné?

Jsou náplasti na hubnutí účinné?

V současné době jsou na trhu docela žádoucí právě hubnoucí náplasti. Jsou cenově dostupné, nenápadné a jejich aplikace je velmi jednoduchá.

Vláknina ovlivňuje hubnutí

Vláknina ovlivňuje hubnutí

Vláknina má v potravě nezastupitelnou úlohu. Zvlášť vhodná je pro ty, kdo chtějí zhubnout.

Zadržování vody v těle brání hubnutí

Zadržování vody v těle brání hubnutí

Zadržování vody je problém, který je často podceňován. Ale právě nadbytek vody v organismu je vedlejší příčinou nadváhy a velmi ztěžuje hubnutí.

Při hubnutí často chybujeme v pitném režimu

Při hubnutí často chybujeme v pitném režimu

Během hubnutí je nutné se především vyhnout všem slazeným nápojům. Často je doporučováno vypít 2,5-3 l tekutin denně, ale neplatí to obecně. Toto množství závisí na hmotnosti člověka, na jeho zdravotním stavu i na fyzické zátěži.