inHubnutí.cz

Hubněte efektivně a zdravě


Dnes je středa, 21.11.2018, Svátek má Albert
verze pro tisk

Příjem tekutin v horkých letních dnech

29. červenec 2013

V těchto mimořádně teplých letních dnech je třeba co nejméně zatěžovat organismus a dodržovat určitá pravidla, abyste extrémní teploty zvládli bez větší úhony.

Vysoké teploty jsou velkou zátěží pro organismus, proto se řiďte několika užitečnými radami.

  • omezte pohyb na přímém slunci
  • zvyšte příjem tekutin
  • zvolte vhodný nápoj
  • zajistěte pravidelný a správný příjem tekutin

Pamatujte, že:

  • subjektivní pocit žízně neodpovídá skutečné potřebě tekutin
  • pijte, i když nemáte pocit žízně
  • tekutiny, které vypotíte a či jinak ztratíte, opět doplňte

Co pít?

Jaké jsou vhodné nápoje v horkém počasí? Jaké množství bychom měli vypít? Jaká je ta správná teplota nápoje?

Doporučené nápoje:

  • čistá voda
  • slabě mineralizovaná přírodní voda (může být obohacena kouskem citrónu)
  • citrusová šťáva
  • neslazený bylinkový či ovocný čaj, ale i nečaj rooibos
  • neslazené ovocné či zeleninové šťávy
  • obecně pijte nakyslé a nahořklé nápoje, sladké zvyšují pocit žízně!!

Správné denní množství je v letních dnech minimálně 2 litry tekutin. Vhodnou teplotou nápojů je 16 a více stupňů celsia. Příliš studené nápoje narušují tepelnou rovnováhu organismu a ještě zvyšují pocit žízně.

Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení


Vložit komentář

Napsat komentář
Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!

Čtěte také...

Proč není nízký příjem tuků zárukou hubnutí?

Proč není nízký příjem tuků zárukou hubnutí?

Snažíte se snížit příjem tuků, protože vás trápí vyšší hmotnost. Přesto se vám nedaří ji snížit. Kde je háček? To, proč váš boj s váhou stagnuje, má své logické vysvětlení.

Co se skrývá pod názvem Dieta 5:2?

Co se skrývá pod názvem Dieta 5:2?

Hlavní myšlenkou této diety je občasné hladovění. K tomu, abyste žili dlouhý a kvalitní život, je třeba dle zásad diety 5:2 jíst nutričně bohatou stravu.

Při hubnutí často chybujeme v pitném režimu

Při hubnutí často chybujeme v pitném režimu

Během hubnutí je nutné se především vyhnout všem slazeným nápojům. Často je doporučováno vypít 2,5-3 l tekutin denně, ale neplatí to obecně. Toto množství závisí na hmotnosti člověka, na jeho zdravotním stavu i na fyzické zátěži.

Co je dobré dodržovat při hubnutí?

Co je dobré dodržovat při hubnutí?

Pro kýžený úspěch při hubnutí je vhodné se řídit několika osvědčenými tipy. Hubnutí je složitý proces, který obsahuje mnoho jednotlivých kroků. Všechny kroky mají svůj význam.